Preko 70% ljudi traži informacije online pre nego što poseti prodavnicu ili kupi nešto. Postavlja se pitanje da li je digitalni marketing luksuz ili potreba ? Godinama unazad kupovali smo tako što prvo pogledamo proizvode kod omiljenih brendova i tek onda odemo u prodavnicu i probamo (garderobu, obuću) Većina velikih firmi ima odlično urađene sajtove s jako dobrim filterima , tako da bukvalno možete virtelno odlučiti pre nego odete u radnju. Želite nove cipele , čizme posetite office shoes, želite da organizujete sebi letovanje , naravno da ćete pogleati ponudu agencija na internetu npr Euroturs-a pre nego što se odlučite ili ćete jednostavno rezervisati preko booking-a .
Ako ste mali preduzetnik, velika je šansa da nakon što svakog meseca isplatite plate i platite račune, ostane dovoljno budžeta da vam osigura neku sigurnost za idući mesec koji ne mislite trošiti na marketing. Marketing za mnoge male preduzetnike nije nešto što smatraju nužnim, on se gleda kao trošak, ne kao investiciju. Mnogi misle da je marketing je skup, da su agencije skupe, a povrat uloženog nemjerljiv.
Najskuplje je da niko ne zna za vas.
Čovek koji se prestane reklamirati kako bi uštedio novac je poput čoveka koji je zaustavio sat kako bi uštedeo vreme
Jedan od pet malih preduzetnika ne služi se digitalnim marketingom. Digitalni marketing je s koronom i 2020. godinom dobio još više na važnosti. Ko je u doba pandemije bio online, zarađivao je. Ko se pripremio za online pre dolaska pandemije, zarađivao je još više. Jer vidljivost na onlineu nije lako dobiti. Barem ne onu za koju moraš svakodnevno plaćati oglase.
Velik broj malih preduzetnika nema web stranicu ili je nije ažuriralo poslednjih pet godina. Još veći broj preduzetnika ne analizira promet prema web stranici. Ne znaju šta im konkretno donosi dobit, ne rade nikakvu aktivnu promociju niti ulažu u content marketing.
Ako i rade neku vrstu digitalnog marketinga, obično se radi o objavljivanju sadržaja na Facebooku i Instagramu, uglavnom onako usput. Nemojte da vreme trošite na objavljivanje na Facebook stranicama, gdje je prosječna interakcija po objavi 0,09% broja followera (fanova). Fokusirajte se na online aktivnosti koje vam mogu brže i lakše doneti rezultate. Deo našeg rada možete videti na facebook marketing.
Preko 90% svih online iskustava počinje pretragom na pretraživaču. Ne na Facebooku.
Gradite business na svom webu, ne na tuđoj stranici. Facebook stranica nije vaša, samo ste je privremeno dobili na korištenje. Vlasnik je Facebook. I u bilo kojem trenutku može promeniti uslove “najma”, što često i radi.
Jasno vam je da je digitalni marketing potreban svima, ne samo malim privrednicima . Potreban je i preduzećima koja imaju standardno poslove sa istom kliantelom. Morate priznati da deluje neozbiljno kad pretražujete o nekoj firmi, uslugama, proizvodima pronađete vrlo malo informacija na internetu ili ih uopšte ne pronađete. Preduzeće Mechatronic d.o.o. koje se bavi industrijskom automatizacijom procesne opreme do nedavno nije imalo ništa od podataka na internetu sem lokacije. Sasvim druga priča je sada kada je njivov web sajt u izradi.
Ako ste i vi neko ko još uvek nema svoj web sajt ili mu se ne sviđa dizajn i koncepcija web sajta koji posedujete slobodno stupite s nama u kontakt.