Google Search Console-moćan alat

Google Search Console, je Google-ova moćna alatka koja meri perfomanse sajta i takođe gleda da li ima nekih grešaka. Najbitnije je to što se pomoću ove altake može pratiti za koje ključne reči vaš sajt izlazi. Ono što je nama fascinantno je to što pomoću ove alatke možete videti na kojoj se poziciji nalazi vaš sajt i koliko ima klikova na vašem sajtu.

Google Search Console-moćan alat

Prvo je potrebno da povežete Google Search Console sa vašim sajtom. Kada to završite moraćete da sačekate neko vreme da bi Gooogle to sve povezao.

Nakon toga uđete u ovaj Google-ov alat i pratite parametre

Najvažnija stavka je preformance ili učinak koju posmatrate

Učinak pokazuje na koji način se vaš sajt pojavljuje. Na primer kada neko ukuca ključnu reč, izađe u rezulatitma pretrage. Takođe može i za fotografije da vam pokaže učinak. Kada ukucate ključnu reč imože da vam izbaci statistiku sajta za slike (zato i treba pravilno imenovati fotografije na sajtu, to je po ključnim rečima).

To isto važi i za video.

Ukupan broj klikova pokazuje koliko puta je neko kliknuo na vaš sajt kada je tražio nešto na Googlu

Ukupan broj prikaza pokazuje koliko puta se vaš sajt pojavio u rezultatima pretrage bez obzira koju poziciju ima vaš web sajt. Ukoliko je vaš sajt na 100-toj poziciji postojaće ukupan broj prikaza jer se vaš sajt pojavio u Google pretrazi.

Prosečna stopa učestalosti klikova pokazuje koliko je puta neko kliknuo na vaš oglas u odnosu na broj pojavljivanja.

Prosečna pozicija je prosečna pozicija za sve ključne reči ,i trenutna je naša 38.4 što i nije loše ako uzmemo u obzir to da naš sajt postoji mesec dana i da je konkurencija u digitalnom marketingu veoma jaka.Ovo je zapravo srednja vrednost u odnosu na sve ključne reči . 

Google Search Console-učinak

Ovako možete vršiti upite za ključne reči za koje se sve vaš sajt rangira.

Ovaj moćan Google-ov alat vam pokazuje za koje se sve ključne reči rangira vaš sajt i na kojoj ste prosečnoj poziciji. Samim tim moći čete i da pratite pozicioniranje sajta na Google-u.

Na primer za ključnu reč mafi design smo skoro na prvoj pozici.

Za ključnu reč digitalni marketing niš prikaz je još ineteresantniji. Podatak koji smo dobili je 12,4 (broj nije ceo jer je prosečna vrednost)

Ovaj upit pokazuje za 3 meseca a ponavljamo naš sajt postoji tek mesec dana!

Samo mi volimo da pišemo blogove jer blogovima povećavamo broj klučnih reči po kojima se možemo rangirati.

Stopa učestalosti koju pokazuje Google Search Console je odnos broj klikova u odnosu na broj imrpesija- jako bitan podatak.

Koristeći ove ključne reči za koje se vaš sajt rangira, možete poboljsati samu optimizaciju sajta tako što na primer za ključnu reč izrada web sajta niš nemamo urađen blog. Za tu temu za 3 meseca se 47 puta tražilo po toj ključnoj reči. Svakako je to mali saobraćaj ali da smo dobili bar jednog klijenta na taj način postigli bi uspeh. Klijenti koji budu tražili nešto na temu izrada web sajta niš, lakše će doći na naš web sajt. Znači sledeći blog je na temu koju smo upravo izabrali.

Na ovaj način možete naći puno tema za vaš blog istovremeno se bolje pozicionirate na Google.

Zar nije Google Search Console moćna alatka, iako smo samo delić prikazali?

Možemo i da filtriramo ključne reči.

Kliknete na new i onda birate po kojim ključnim rečima filtrirate.Uzmimo na primer, da filtriramo digitalni marketing, i isfiltrira nam sve ključne reči koje sadže tu reč. Dobijemo celu statistiku za tu ključnu reč. Nakon toga možemo da filtriramo ključne reči koje ne sadrže ime našeg brenda, dakle kucamo mafi design. Takođe dobijamo intreresantnu statistiku, koja će nam pomoći da bolje rangiramo svoj sajt.

2 thoughts on “Google Search Console-moćan alat”

  1. Pingback: Brzina sajta je ključ: PageSpeed i Optimizacija sajta - Mafi Design

  2. Pingback: Besplatni SEO alati - Optimizacija sajta - Mafi Design

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!
Scroll to Top
Mafi Design