Da biste bili na vrhu Google pretrage, potrebno je primeniti strategiju SEO (Search Engine Optimization) koja se sastoji od niza tehničkih i marketinških taktika koje pomažu vašoj web stranici da se bolje pozicionira u organskim (neplaćenim) rezultatima pretraživanja na Google-u.
Evo nekoliko saveta kako poboljšati svoju SEO strategiju i biti na vrhu Google pretrage
Najčešće radimo optimizaciju na postu odnosno pišemo blog, jer tu najlakše možemo optimizovati sajt kako bi se našao u rezultatima pretrage. Najbitnija stavka kod optimizacije su ključne reči. Ključne reči su relevatne fraze ili reči koje definišu vašu stranicu ili sajt. Da bi ste bili laki za pretraživanje bitne su ključne reči. Ako ključne reči nisu jasno definisane, Google daje random pretragu. Ukoliko čitate ovaj post, znači da želite biti prvi na Google-u.
Ključne reči: proverite koje su ključne reči vašeg poslovanja i uključite ih u sadržaj na vašoj web stranici, uključujući naslove, opise i tekstove.
Keyword tools- Alati za ključne reči
Jedan od prvih načina za istraživanje ključnih reči je Google Keyword planner. Nalazi na Google ads platformi. Unesite ključnu reč ili frazu koju želite da istražite u polje za pretragu.Izaberite jezik i lokaciju za koje želite da prikažete podatke o ključnim rečima. Proverite statistiku ključnih reči, kao što su mesečni obim pretrage i predložena ponuda, da biste procenili njihov potencijal za vašu kampanju.
Sledeći način je Google search. Kucamo na primer digitalni marketing, ali vidite sve ostale reči koje izlaze. Ove ključne reči se najčešće pretražuju na internetu. Svi linkovi koji nisu plaćeni su rangirani po optimizaciji. Takođe postoje i srodne pretrage, tako se dolazi do srodnih reči. Ima ih ukupno 8.
Ubersuggest je još jedan od alata za istraživanje ključnih reči kako bi ste bili na vrhu Google pretrage
Da biste istražili ključne riječi pomoću Ubersuggest . Idite na web stranicu Ubersuggest. Ovo je bespalatan alat, i traži samo da se prijavite. To je brz i efikasan pretraživač ključnih reči.
Većina ljudi veruje da moraju da pišu “novi” sadržaj da bi dobili više saobraćaja. Svakako nije lako pisati novi, kvalitetni sadržaj. Potrebno je dosta vremena i naravno aktuelnih tema . Ali šta je sa prilagođavanjem postojećeg sadržaja?
Lakše je dobiti više saobraćaja samo izmenom postojećeg sadržaja.
Jedan od načina da se to uradi je integracija relevantnih ključnih reči u starije članke, postove blogove. Ovo se zove „mapiranje ključnih reči“. Na taj način uparujete nove ili relevantne ključne reči sa postojećim stranicama kako biste povećali svoje rangiranje , odnosno kako bi ste bili na vrhu Google pretrage. Ključne reči začinjavaju vaš sadržaj i daju teksturu vašem sajtu da iskoristi saobraćaj. Neke industrije su zaista konkurentne. Svi znamo kolika je ogromna konkurencija u našoj oblasti, oblasti digitalnog marketinga. Dakle, dobijte prednost dodavanjem alata za mapiranje ključnih reči u vaš okvir sa alatkama za strategiju sadržaja.
Ovo će se pokazati korisnim, s obzirom da skoro 50% klikova u Google Search Console-u ide na skrivene termine. Ti termini mogu biti ključne reči koje vam nedostaju da biste povećali svoje SEO napore. Kroz SEO revizije za ažuriranje ključnih reči, vaša veb lokacija će postati bogata ključnim rečima — bogata relevantnim ključnim rečima. Odatle možete dobiti povratne veze da biste postigli vrhunski SEO status na vašoj veb lokaciji. Sve počinje sa SEO mapiranjem ključnih reči. Mi to radimo sa Ubersuggest-om.
Šta je mapiranje ključnih reči?
Mapiranje ključnih reči je proces uparivanja ključnih reči sa relevantnim stranicama na vašoj web lokaciji. Jednom kada identifikujete ključnu reč ili frazu, sledeći korak je da identifikujete stranicu u koju se ona uklapa na vašem sajtu – poput slagalice. Dakle, kada započnete proces mapiranja ključnih reči za SEO, zapamtite da ćete ovaj korak morati redovno da obavljate za SEO revizije i svrhe izgradnje linkova. To je svakako lakše nego redovno pisanje novih sadržaja.
Naime, Google preferira ažuriran, detaljan i tačan sadržaj. Međutim, ako objavljujete samo novi sadržaj, vaš stari sadržaj može postati irelevantan i vremenom dobijati sve manje saobraćaja. Možda ste već primetili da su neke od vaših starijih stranica ranije imale mnogo više saobraćaja nego sada. Eventualno da nastavite da pišete sadržaj i da vam promet jedva raste.Postavlja se pitanje, kako da oživite svoj stari sadržaj i ostvarite još veći promet nego što ste imali?
Pogledajte jedan od svojih starijih sadržaja
Konkretno,koja je glavna ključna reč koju ciljate sa tom stranicom? Kada dobijete ključnu reč, idite na Ubersuggest i unesite ključnu reč i pritisnite „traži“.Nakon toga kliknete na karticu „srodno“ jer će vam ovo pokazati zaista veliku listu ključnih reči povezanih sa onom koju ste upravo uneli.
Vaši rezultati će biti ažurirani i izgledaće otprilike ovako. Ovo će vam pokazati sve ključne reči koje imaju SEO poteškoću od 40 ili manje.To znači da je ove ključne reči lakše rangirati na Google-u. Poteškoća SEO je rezultat od 1 do 100. Što je veći broj, teže ga je rangirati na Google-u. Što je manji broj, to je lakše rangirati. Dakle primenom novih, srodnih ključnih reči lakše ćete biti na vrhu Google pretrage. Prođite kroz listu ključnih reči i integrišete ih u svoju staru stranicu. Ažurirajte stranicu tako što ćete je učiniti vrednijom za svoje posetioce. I ako se bilo koja od ovih ključnih reči lepo uklapa, dodajte je .Da zaključimo, rezultati će biti vidljivi za mesec, dva. Trenutno smo ažurirali našu stranicu za tri nove ključne reči, optimizacija wordpress sajta, optimizacija sajta na Google i optimizacija sajta cena.
Ponovite ovo na svim svojim starijim stranicama. Dok to radite, vremenom ćete dobijati sve veći promet i biti na vrhu Google pretrage,
Mafi Design je već na nekim našim stranicama isprobao ovo mapiranje ključnih reči.
Jedno je sigurno, postizanje visokog plasmana na Google pretrazi za odredjeni pojam zahteva dugotrajnu i konstantnu optimizaciju. Ovi koraci mogu pomoći u poboljšanju vašeg plasmana na Google pretrazi. Međutim, važno je zapamtiti da postizanje toga da budete na vrhu Google pretrage za određene ključne reči zahteva dugotrajnu i konstantnu optimizaciju, tako da se strpljivo radite na poboljšanju svoje web stranice.
Da biste povećali efikasnost svojih SEO napora i povećali saobraćaj na pretraživaču, možete jednostavno da ažurirate svoj stari sadržaj i date sebi poboljšani rezultat svežine. Kada kažete Google-u da je vaš sadržaj nov, dobićete nagli saobraćaj koji će učiniti da se mala količina potrebnog posla isplati