Facebook oglašavanje za početnike

Facebook oglašavanje treba ozbiljno shvatiti. Većina osoba oglašavanje na facebook-u radi na svoju ruku. Ovo je priča o facebook oglašavanju za početnike. Svakako morate imati facebook marketing strategiju. Svakako uvek možete prepustiti vođenje facebook stranice agenciji za digitalni marketing. Međutim, ako to ne želiite, ili niste u mogućnosti pročitajte ovaj post do kraja-facebook oglašavanje za početnike.

Prvo želimo da istaknemo osnovne elemente facebook oglasa

Boost post

Facebook ads

Ads manager

Facebok i instagram su ista kompanija, samim tim isti je princip oglašavanja i na instagramu i na facebook-u. Jedino je bitno da se povežu facebook i instagram. O Povezivanju instagrama i facebook stranice biće priče u nekom od narenih blogova.

Oglašavanje na instagramu se radi preko facebook naloga. Nadam se da svako ko čita ovaj blog ima već svoj facebook nalog, koristio ga ili ne. Ukoliko nemate facebook nalog lako možete otvoriti nalog. I ono što je najvažnije kada napravite stranicu koju ćete koristiti za facebook reklamiranje svojih usluga ili proizvoda niko ne vidi čija je to facebook stranica. Ukoliko nemate vremena ni mogućnosti da se bavite digitalnim marketingom uvek možete angažovati agenciju za digitalni marketing .

Ako želite sami reklamirati svoje proizvode ili usluge na facebook-u uz ovo kratko upustvo -facebook oglašavanje za početnike učinićete to sa velikim uspehom.

Prvo na svom profilu birate stranicu na kojoj želite da uradite oglašavanje, odnosno svoju facebook stranicu. Na stranici možete da pustite objavu neku, odnosno klasičnu reklamu.

Ispod svakog posta postoji opcija Boost post , ili povećaj vidljivost objave

Cilj facebook-a je da naplati, odnosno da ima neku korist od vas.

Većina početnika, vlasnika malog biznisa obično vidi tu opciju povećaj vidljivost objave

Na primer piše povećajte vidljivost ove objave ako potrošite 7 dolara i tu objavu vidi 14 ljudi. To je jako skupo facebook reklamiranje . Ipak kliknete na povećaj vidljivost objave. Najlakše je kliknuti na taj taster i pustiti da reklama odradi svoj posao.

Nikako ne preporučujemo to!

Znači otvorili smo povećaj vidljivost objave.

Ovde nam facebook nudi da automatski pustimo reklamu.

Ovaj način je čisto bacanje para!

Ljudi koji su na ovaj način radili facebook oglašavanje su se jako razočarali. To je najveća greška, jer ne žele da plate agenciju za digitani marketing.

Nikada nemojte da idete na automatsko podešavanje!

Facebook sam bira gde će ići vaša reklama ako izaberete opciju automatski . Ne mora da znači da će reklama ići samo na facebook, bez obzira što facebook ima konkurentske kompanije . Sve te kompanije youtube , google i druge platforme za oglašavanje međusobno sarađuju. Može na bilo kojim platformama da se pojavi vaša reklama sa kojima facebook ima saradnju.

Nakon toga idete na opciju promenite.

Prva opcija je povećajte broj poruka.

Druga opcija je povećajte broj interakcija.

Treća opcija je povećajte broj posetilaca vaše veb lokacije.

Međutim ako čekirate automatski facebook sam kombinuje prostor gde će ići reklama, i broj poruka koju ćete dobiti ili broj interakcija.

Da li želite samo poruke ili inetarkcije osoba koje komentarišu ili dele vašu objavu?

Povećajte broj posetilaca vaše veb lokacije je najbolja opcija.

Ako izaberete opciju da dobijete više poruka, vi ste na facebook platformi sve se dešava preko facebook-a. Takođe ako izaberete drugu opciju i dalje ste na facebook platformi. Nasuprot tome ako izaberete treću vi niste više na facebook platformi. Naime ako neko klikne opciju poseti veb lokaciju on se automatski redirektuje na vaš sajt

Zašto je to bitno?

Diskutabilno je pitanje društvenih mreža, konkretno koliko će dugo biti aktuelne,naposletku i koje će biti aktuene. Drugim rečima izlaze nove konkurentne društvene mreže, snapchat je jedna od njih .Vi ne smete reklamu vašeg biznsa ostaviti samo na društvenim mrežama. Bitno je da nam facebook bude platforma gde ćete redirektovati kupce na vašu web lokaciju. Danas imate na primer 100 000 pratilaca na facebooku ili instagramu, nakon toga vam iz nekog razloga bude ugašen nalog, banovan nalog. Nemate ništa! Ljudi koji imaju razvijen biznis samo na društvenim mrežama nakon banovanja naloga gube sve . Drugim rečima,nemojte da vam facebook i instagram bude sve što imate u biznisu. Faceook , instagram ili bilo koja druga društvena mreža , neka vam budu samo odskočna daska

Veb sajt je vaše vlasništvo.

Upravo treba da izaberete opciju da povećate broj posteilaca vaše veb lokacije: Ukoliko nemate sajt možete ostaviti i vašu landing stranicu. Šta je bitno kod reklame?

Publika

Ukoliko ovaj deo brzopleto odrardite vaša reklama će otići će na američko tržište. Konkretno trebate podesiti detalje o publici. Kao prvo pol, godine starosti i lokaciju. Naročto trebate da obratite pažnju da li je vaš proizvod ili usluga samo za osobe ženskog pola ili samo za osobe muškog pola. Zamislite samo da se reklama ulepšavanju hijaluronom pojavljuje osobama muškog pola ili reklama o bušalici za zid osobama ženskog pola. Zatim trebate da birate godine starosti. Ukoliko je reklama na primer neke visoko školske ustanove naročito je bitno podesiti godine starosti . Slično tome ako reklamirate proizvode za zadravlje i lepotu trebalo bi da znate vašu ciljnu publiku.

Znači, morate da znate koja je vaša ciljna publika.

Posebno je bitno je da izaberete mesto gde će se prikazivati vaša reklama inače će facebook vašu reklamu da baci na prostor USA. Ovde naime unosite lokaciju Srbija. Naročito ističemo i da nije svaka lokacija adekvatna za određeni poizvod ili konretno za uslugu. Umesto da vaša reklama kozmetičkog salona bude u celoj zemlji potrebno je da na isti način targetiramo određeni grad. Slično tome, ako pružate usluge štampe vaša ciljna publika može biti cela Srbija.

Kao prvo unesete mesto a nakon toga možete da povećate prećnik, na primer 20 km. Potom možete da izaberete još neki grad. Zbog toga na svim ostalim mestima vaša reklama neće biti dostupna. Takođe, možete i čiodu da spustite na određeno mesto i izaberete lokaciju. Prilikom izbora dobićete koordinate koje možete da povećate do 80 km.

Na isti način možete uraditi detaljno ciljanje, odnosno interesovanja koje facebook predlaže. Ukratko, što više parametra ubacite facebook lakše pronalazi osobe za prikazivanje vaše reklame Publika je definisana.

Nakon toga sledi opcija trajanje reklame. Posebno ističemo da se najbolji rezulati vide posle 7 dana. Svavako vi sami možete da podesite broj dana. Isto tako možete da smanjite na 2 dolara dnevno. Recimo vaša reklama može istovremeno da ide i na instagramu i na facebook-u.

Upravo, ovo je jedan od bržih načina reklamiranja na facebooku. Naposletku, facebook oglašavanje za početnike uz detaljan opis na ovom postu možete uraditi bez greške.

Na kraju da dodamo, dosta profesionalnije je facebook reklamiranje putem ADS menager-a, o tome u nekom od narednih blogova .

error: Content is protected !!
Scroll to Top
Mafi Design