Snapchat je američka multimedijalna aplikacija za razmenu trenutnih poruka. Jedna od glavnih karakteristika snapchat-a je da su slike i poruke dostupne samo kratko vreme , nakon toga postanu nedostupne primaocima.
Sada se verovatno pitate koja je svrha takve društvene mreže?
Oglasi na društvenim mrežama su vrlo efikasni , ni snapchat se ne razlikuje u tome
Nešto što je specifično u vezi sa snapchat-om je to što se svaki sadžaj koji pošaljete preko ove platforme briše za 10 sekundi. Samim tim, snapchat se veoma razlikuje od svih društvenih mreža. Ovde je komunikacija jako brza i privatna. Kada govorimo o snapchat-u koji se ne koristi samo u privatne svrhe stvara se utisak da snažna interakcija može da se ostvari između brenda i publike. Samim tim podstiče se da ljudi budu aktivniji i dele što više sadržaja. Na taj način se dobija željeni rezultat, koji svakako svaki brend na društvenim mrežama želi da postigne -stvaranje odnosa između brenda i korisnika.
Snapchat vam omogućava da budete jako kreativni, da crtate po svojim fotografijama, možete da dodajete celu paletu filtera, takođe i da pišete tekstove na fotografijama.
Dakle, ako želite svoje usluge ili proizvode da promovišete i na ovoj društvenoj mreži izgradite jak odnos sa svojim klijentima. Zahvaljujući privatnom načinu rada ove društvene mreže možete nuditi eksluzivne informacije o novim proizvodima sa svojim vernim pratiocima.
Kreirajte svoju Snapchat kampanju!
Postavlja se sledeće pitanje, da li su snapchat oglasi vredni . Kada se efikasno koriste snapchat oglasi nudi efikasno bezbroj prednosti koja preduzeća trebaju i mogu da iskoriste. Ovi oglasi mogu negovati odnose sa svojom publikom i pratiocima a no što je i najvažnije može se povećati saobražaj na web lokaciji . Zato se usudite, koristite ciljano oglašavanje i tako doprete do ljudi koji su zainteresovani za ono što nudite,. Svakako ćete postići mnogo bolji efekat nego opštim oglašavanjem na društvenim mrežama.
Počnite sa kratkoročnim poslovnim ciljem i početnim planom za njegovo postizanje.
Ne zaboravite da postavite javni profil na Snapchatu!
Objavljujte u svojoj javnoj priči — Vaša javna priča je kolekcija snimaka koji se reprodukuju redosledom kojim ste ih kreirali. Sa svojom javnom pričom, možete da pružite pratiocima npr. pogled iz ptičje perspektive šta je novo u vašem poslovanju. Vaša priča je ona dnevna tačka gledišta koja će održavati klijente željne da saznaju šta vaše poslovanje planira (od iza kulisa do svakodnevnih aktivnosti,).Dodajte sačuvane priče na svoj javni profil — sačuvane priče mogu trajno da žive na vašoj stranici i jedan su od najboljih načina da predstavite svoj brend. Sačuvane priče mogu biti video snimci ili slike i odličan su način da sačuvate sadržaj visokog učinka koji je jedinstven za vaše poslovanje.
Za šta su najbolji snapchat oglasi?
Ovi oglasi su najbolji za stvaranje prepoznatljivosti brenda.
Da li su Snapchat oglasi bolji od Instagrama?
Instagram je mnogo veća platforma sa većom bazom korisnika, ali budućnost je pred Snapchat-om.
Mafi Design svakako će i na ovoj društvenoj mreži imati svoj biznis profil.